Hanya Tuhan yg Tahu

Wednesday, September 1, 2010

Coretan Terakhir..

Asslamualaikum salam bicara..

Ape nak cakap ni yer. Ni adalah coretan terakhir sebelum bertolak balik ke kelantan malam esok. Rase tak sabar ni tapi takut pon ade gak. Naik bas, mcm2 leh jadi. Risau giler..

Malam ni nak cakap pasal hati dan perasaan lah. Nak luah kan segala2 nya malam ni,sedih giler ni. Dah rase putus asa dh ni. Ape aku nk buat,tolong laa…. Hati dah tak mampu. Hari makin hari aku dah tak faham ngan hati c die tu.. mungkin telah tertulis suratan yang c die bukan untuk aku.. aku terima ngan seada nya.. hati nya belum terbuka untuk aku.. ape2 pon aku hanya mampu melihat mu dari jauh..Aku sandaran kan semua pada Tuhan.. seandai nya diri aku tercipta untuk nya aku rela menjadi milik nya. Aku akan menjadi insan yang terbaik untuk nya. Namun.. hakikat nya, hati nye bukan untuk aku..Adakah aku masih mampu untuk bertahan di sini???entah la..kite tengok saje la nanti..

Dah la pasal hati tu... sebelum balik ni, nak mintak maap la kat semua,kot ade wat salah ker..memang ade pon kan.. mintak di halal kan makan minum aku tu.. hutang tu 9t aku bayar la..hehehe, law tak sempat, nanti tuntut ngn family aku yer..huuuuu..

Tu je kot..peace no war la ea.. salam sayang untuk semua..muuuuaachh..

2 comments: