Hanya Tuhan yg Tahu

Tuesday, July 12, 2011

Erti pengorbanan

Assalamualaikum...

kepada c dia yg tersayang..
maaf kan jika ruangkan ini menggangu hidup mu..


dah dekat 4 tahun peristiwa tu berlaku..
namun hati tetap same seperti dulu...
but today im relize let gone by gone..
buat ape nk toleh kebelakang sedang kan kaki melangkah ke depan..
ape aku buat ni adalah utk kebahagian c dia..

aku tahu Cinta itu milik Allah..
sekuat mane cinta manusia tetapi Allah menentu kan semua nya..
orang ckp cinta tu satu pengorbanan..
sekarang baru aku faham..
pengorbanan yang di maksud kan sekarang adalah biar kan c dia
bahagia dengan ape jua keputusan yang dia buat..

memang betol apabila jiwa dalam keresah, pengubat nya adalah
mendekatkan diri dengan Allah..
dan hari ni Allah telah bukak kan hati aku utk
membiar kan semua tu berlalu..

namun masih ade sekelumit rase cinta dalam diri ini utk nye..
sebab tu aku x berani nak trime cinta lain dulu..
risau akan lukakan hati orang lain...



buat mase ni aku akan lepas kan semua berlalu..
aku harap die terima aku sbg teman nya..
biar hilang sbg kekasih tetapi kekal sbg kwan..
sekurang2 nya aku masih di hatinya walaupon sbg teman biase..



namun aku terime semua keputusan c dia..
nak terima aku sbg kawan or not..
sebab ni adalah pengorbanan yang aku buat demi cinta aku..
aku harap c dia bahagia selama nya...

Ya Allah kuat kan aku...amin...

No comments:

Post a Comment