Hanya Tuhan yg Tahu

Wednesday, March 17, 2010

kasih tak kesampaian..


Berat yang kau rasa,itu cuma di mata..
Aku yang memikul nya pasti lelah dan sebenar nyae parah..
Kita yang merancang, dan Tuhan menentu kan..
Walaupon kau tahu banyak yang ku lakukan untuk mu..
ku relakan semua nye,dan pasti kau rasa bersalah..
Malah kau rasa pedih nya hati terluka..
Setiap insan yang bercinta,ingin kan bahagia tetapi takdir yang merubah nya..
kasih di semai kian pudar,ku tak menyangka hati ku di sakiti dan di racuni..
di sayang2..
di belai2..
di kenang2 kasih yang tak kesampaian..
di saat ini..
dan ketika ini..
tercari-cari di mana penawar nya kasih..
Sayang...
sesungguh nya aku rasa bahagia..tidak terfikir akan kehilangan mu..
kesal nya..
kerana disish kan..
kerana mengharap kan..kasih mu yang bagai embun pada ku..
menghilang di saat ku ketandusan..yang pasti nya dahaga kan kasih sayang..
mana nya aku tak merintih..engkau ingkari janji diri ku yang jujur pada mu..
tapi mengapakah aku kehilangan..entah mengapakah aku di tinggal kan pergi selama nya..



2 comments: