Hanya Tuhan yg Tahu

Sunday, March 28, 2010

Rintihan hati realiti...

setiAP saat yang aku lalui tanpa mu bagai kan satu siksaan jiwa pada ku.
aku masih tetap di sini..
mencari di sebalik yang terjadi..

forgive me my weakness but i dont know why..
without you is hard to survive..

cahaya cinta mu memberi aku kekuatan..
namun kau pergi tinggal kan kesan yang mendalam..

bisakah aku berdiri tanpa mu disini..
bisakah aku sendiri mengubati luka di hati ini..

duhai kekasih ku..
sungguh tak bisa ku tanggung..
keperitan kalbu sepermegian mu dulu..
seandai nya aku mampu mengundur kan waktu..
ingin sekali ku kembalikan detik itu..

kini kau pergi dari hidup ku..
ku harus rela kan mu walaupon ku tak mahu..

seandai nya cinta masih ada..
seandai nya rindu masih di dada..
kembali lah menghiasi hidup ku seada nya..
biarkan rembulan menyaksikan nya..
biarkan hujan membasuh dosa..

No comments:

Post a Comment