Hanya Tuhan yg Tahu

Tuesday, April 6, 2010

APRIL

April ni bulan kelahiran aku..huhuhuhu..(seronok la jgk)..
entah ade orang ingat ke tak yer.. (mntak2 ade la)..law ade alhamdullillah la..law tak de nak buat camne..terima dengan seada nya je la..yang confirm nyer akak sulong aku ingat..tiap2 tahun die wish.
awek...
erm...tahun ni dah tak de awek la nak wish kat aku..huhuhu (buat2 sedey lak aku ni)..
tahun2 lepas..orang 1st wish mesti awek aku..tahun ni.dah tak de..single mingle ni..sape2 yang bekenan..masuk la mintak.. (wat muke x malu)..huhhu..
tapi rase cam single ni cam bes je..(saje nk sedap kan ati sendiri)..
single and available and also suitable.heeeeeeee...
saje je ni merepek..asyik jiwang je..mesti ade yang dah boring..so kite cite la cikiT bagi hilang kboringan tu...ni tak tido ag ni sebab keje belambak la bro..
tak sempat nak tido (ye ke aku ni)..
assignment,projek,presentation,report..pas tu bila la nk stdy (cam la aku ni stdy)..
ape-ape pon,nk siap kan assgmnet dulu..nanti aku smbung lagi...(padal nk men game bajet buat keje)..huuuuhu

No comments:

Post a Comment