Hanya Tuhan yg Tahu

Friday, April 2, 2010

luka di hati..


saat indah cinta aku bersama mu..
melukis kan potret dalam lubuk hati ku..
namun realiti tak seindah mimpi..
tak pernah aku mengerti..

sungguh tak bisa aku melupai kamu...
setiap saat aku merindui mu..
terbayang kan wajah yang bertahta di hati ku..

apalah erti cinta tanpa kasih..
apalah erti diri ku tanpa diri mu.
kerna cinta ku ada hanya untuk mu..
kena kasih suci ku hanya untuk dirimu..
yang takkan pernah hilang dan pudar oleh waktu..

kau lah yang selalu ku cinta..
kau lah yang selalu ku rindu..
engkau lah cinta sejati dalam hidup ku..
kau lah yang terakhir yang selalu ku nanti..
sampai akhir nanti..
dan kau lah satu-satu nya yang aku rindu kan..
dalam ruang hati ku sampai akhir nanti..
namun kau pergi meninggalkan diriku
dan takkan pernah kembali..

1 comment:

  1. xtaw nak bezakan yang ni sajak or syair..
    hahahahha~
    soe..
    tp knp sedey2 jek..
    happy la...hidup kene happy..xleh sedey2 slalu~

    ReplyDelete