Hanya Tuhan yg Tahu

Sunday, August 29, 2010

DIRI MU..

Rela waktu ku tersiksa untuk selalu di sisi menjaga hati mu..
Aku akan selalu mencuba untuk memberi yang terbaik untuk kau memiliki..
Namun aku tak bisa memiliki,menjaga cinta mu walau sesungguh nya hati ku mencintai mu..
Sungguh di batas asal ku,hanya ingin kau bahagia jalani hidup mu..


Seandai nya...
Kau ada disini dengan ku,mungkin ku tak sendiri..
Bayang mu yang selalu menemani ku,hiasi malam sepi ku..
Ku ingin bersama diri mu walau kini kau jauh dari ku..
Akan selalu ku nanti diri mu kerna AKU SAYANG KAMU..


Adakah RINDU di hati mu seperti RINDU yang ku rasa???


Ternyata tak mampu kau melihat dalam nya CINTA ku yang hebat..
Demi nama CINTA telah aku persembah kan hati ku hanya untuk mu..
Telah aku jaga kejujuran aku dalam setiap nafas ku..
Andai saja kau bisa fahami,layak nya erti kasih sejati..
Kerna CINTA YANG SEJATI TAK MUNGJIN AKAN BERSYARAT...




No comments:

Post a Comment