Hanya Tuhan yg Tahu

Thursday, August 26, 2010

Hidup Yang Baru

Setelah begitu lame tersesat dalam kesengsaaran.. akhir nya aku telah sedar.. tak guna untuk aku terus berada dalam kegelapan..hidup aku dulu ibarat bintang yang hilang cahaya nya dan berada dalam kegelapan..ibarat pelangi yang hilang warna nya..namun, mulai sangat ni...aku akan lupa kan segala kisah-kisah hitam dalam hidup aku tu.. kehadiran insan yang aku sayang membuat aku mendapat semangat baru..alang kah bahagia nya hidup ni jika si dia mengetahui isi hati aku ni.. cinta suci kurnian Ilahi.. hidup aku yang dirantai kisah lama telah aku membuka kunci itu..mengharap kan hidup yang akan di lalui ini lebih baik dari yang telah di lalui dulu..bisikan nurani ku mengata kan..si dia yang hadir adalah pilihan hati ku..kerana setiap saat yang di lalui bersama nya penuh bermakna..dan kisah-kisah lama mulai di tenggalami dengan saat2 indah kita..coretan ini khas untuk diri nya..aku tahu dia mengerti..tapi kadang2 c dia buat2 tak mengerti..
hahaha..jahat gile..tak pe..janji awak bahagia..saya gembira if awk bahagia..saya tak suke tengok awak sedih..malam ni memang saya dah tak meragui hati saya lagi.. harap hati ni tak lagi merasa kan keperitan yang pernah di lalui dulu..

No comments:

Post a Comment