Hanya Tuhan yg Tahu

Friday, August 27, 2010

pertanyaan yang tak terjawab..

assalamulaikum pembuka bicara...dan salam ramadhan pada semua..
malam ni mak merepek jer..sape2 yang nak dengar silakan la..huuuuuu (--___--)..


di dalam hati aku ni selalu tersimpan..rasa yang takkan pernah bisa aku unggap kan. mungkin kau tak tahu isi hati aku ni,mungkin juga kau memang tak tahu lansung,mungkin jugak kau memang taknak ambik tahu..persoalan nye kenapa???dan bila aku unggapkan kata2 itu kau masih diam tanpa kata..

pelik nye kan dunia ni..adakah cinta dan cita2 tu tak seiringan???pada sape2 yang baca coretan ni..tolong la jawab persoalan aku tu.. nak kata kita masih muda lagi,umur dah 20 an.. ermm..
n satu lagi persoalan, ade tak cinta yang mengikut jalan yang di redhai oleh Nya??cinta antara dua insan yang belum mempunyai ikatan yang sah??ade tak??kalau ade yang tahu,tolong la jawab persoalan tu..kongsi2 cikit agar aku yang tak berpengetahuan ni mendapat satu jawapan..sharing is loving..kan2???

ermm..tu je nak tanya..xboleh tulis panjang2..nanti orang boring lak..sekian saja coretan ini..
salam sayang unutk semua..peaacee!!!

No comments:

Post a Comment